pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lucka nr 17

Publicerad 2010-12-17 19:40:14 i Adventskalender,

Idag är det bara en vecka kvar till julafton! När tycker ni att man ska klä julgranen? Är det okej nu eller ska man vänta till lite närmare julafton?

Jag tycker att julgranen ska kläs dagen innan julafton men innan dess ska man ju självklart se till att ha allt pynt hemma! Varför inte sätta sin egen personliga prägel på julgranspyntet?

Testa att blinga dina julgranskulor! Jag åkte dit på Panduros reklam och köpte en låda med stenar. Blir de inte mycket roligare med lite bling?

Ta gärna fram glitterlimmet och skapa mönster!

De stora stenarna fäste jag med limpistol men de små använde jag mig av vanligt lim. Ett litet tips är att lägga upp hela mönstret på bordet innan man börjar. Visst vore det trist om man nästan har dekorerat hela kulan och inser att det saknas en eller två stenar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela