pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lucka nr 13

Publicerad 2010-12-13 16:54:48 i Adventskalender,

Jag har lagt märket till att det dyker upp fler och fler varianter på dekorerade tändsticksaskar i affären, men visst är det roligare att sätta sin egna prägel på asken?!


 

Dessa är små tändsticksaskar, dekorerade med presentpapper! Man ska ta det man har hemma, alla gånger behöver man inte ge sig ut och köpa dyra papper...

Motivet behöver självklart inte vara juligt bara för att det lackar mot jul. Tändsticksaskar har ju en funktion året om!



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-13 23:56:42

Jag älskar såna tändsticksaskar. Jag kanske ska göra några till jul. Om jag hinner ja.suck.



Vi kanske ska börja räkna dagar tills det ljusnar igen. När ljusnar det igen??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela