pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mera målade värmeljus

Publicerad 2010-08-17 17:49:22 i Målade värmeljus,

Idag har jag grundmålat 24 stycken stora värmeljus och därefter målat en del av dem. Nu funderar jag på vad för motiv som säljer bäst. Jag tänkte nämligen måla och sälja på julmarknaden. Vad för motiv tror ni det är som lockar folk?

Jag är ju jättesvag för katter och är den inte hur söt som helst?!

Det är en julmarknad, men betyder det att folk bara vill köpa juliga saker?


 

Som sagt, jag gillar katter... Tror syrran gillar de med katter, de är så himla lika hennes Pillo!

Lämna gärna en kommentar vad ni tror funkar bäst, jag har nämligen 15 värmeljus till som ska dekoreras!

Kommentarer

Postat av: Charlotta Lindqvist

Publicerad 2010-08-17 22:27:49

Katterna är ursöta! Gillar också domherren (traditionellt julig och vacker). Igelkottarna och husmusen blev också favoriter. Kramkram

Postat av: Lillstrumpan

Publicerad 2010-08-17 22:49:46

Pillo! :-D Mer Pillo åt folket!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-08-17 22:57:28

Röstar för igelkottarna, lite lagom juliga :)

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-08-18 09:20:59

Viklen kul ide! Jätte fina.

Jag tror att allt som är gulligt går hem.

Lycka till!!!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2010-08-18 09:30:29

Jättesöta ljus!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-18 09:58:18

Katten längst upp är supersöt. Sen gillar jag insekterna i ett inlägg längre ner, kanske inte så juliga men häftiga.

Kul ide, men verkar pilligt. Lycka till.

Postat av: Fredrik Hansson

Publicerad 2010-08-18 10:12:24

Helt klart Igelkottarna : )

Postat av: NHL

Publicerad 2010-08-18 11:00:46

Jag tror på att försöka göra det man själv skulle vilja köpa, om man inte vet att man råkar ha lite egen smak förstås :-) Kör på det du tycker om, en blandning mellan juligt och annat.

Sedan tycker jag absolut att du ska göra detta på blockljus också om du vill ha att sälja.

Jag skulle hellre köpt blockljus, där man har kvar motivet en längre stund.

MEN guuu så gulliga grejer du har gjort! De kommer att sälja, för det är något nytt och man förstår vad pilligt det måste vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela