pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Resterna

Publicerad 2009-11-30 21:01:36 i Pyssel,

När jag ställde upp grejerna på bordet kändes det med ens som inte så mycket som blev över. Eller, kanske skulle kännas så om allt fick trängas på bordet samtidigt!

Ljus och tändsticksaskar

Fortfarande förvånad att tändsticksaskarna gick så dåligt. Tycker folk att de är så roliga odekorerade?

Pulsvärmare

Färgglada pulsvärmare gick inte hem. Märkligt. Sådana här är ju hur bra som helst att ha! Tror jag bara sålde 7 par. Trodde de skulle gå som smör!

Kroppsprodukter

Första dagen sålde jag inte en enda av kroppspeelingen men på söndagen gick det lite bättre! Men som ni ser, mycket kvar. Och syster som gjort så fina etiketter åt mig...

Små badbomber

Hjärtan med rosdoft, apelsinklyftor med (givetvis) apelsindoft och små äpplen (doften kan ni nog gissa er till!). Det är badbomber/badbrus - inte något man äter!!! Även om de ser goda ut...

Tygkassar

Ingen aning hur många jag sålde av dessa (glömde räkna innan det började) Men det gick jättedåligt och både jag och en kollega som tittade förbi är chockade. Både hon och jag får tokofta kommentarer om våra tygkassar. Var har vi köpte dem och någon gång fick jag frågan om jag tog beställningar. Såg folk dem inte?

After eight och etiketter

Askarna innehåller faktiskt After eight! En fin utsida och gott inre. Men det sålde visst inte. En kund nappade. Julklappsetiketterna sålde. Lite. Mårten trodde de skulle gå som smör. Jag också. Eller, det trodde jag med det mesta men se så fel jag hade.

Vykort har jag över också. Det får bli imorgon. Huvudet har verkligen inte velat vara med idag. Jag sov också dåligt natten till idag. Märkligt, med tanke på hur helslut jag var. Hoppas verkligen jag inte dragit på mig en förkylning! Stod i drag både på lördagen och söndagen men det betyder inte att jag vill gå och bli sjuk! Den biten har jag haft för mycket av i år.

Priser orkar jag inte skriva upp, det kommer kanske upp under de närmsta dagarna. Hojta till om något är av intresse! Jag är skamligt billig... Tror barnarbetare har mer i timlön än jag!

Nu ska jag tappa upp ett bad, slänga i någon badbomb och hoppa efter!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-01 19:42:23

Eventuellt kommer jag handla lite mer av dig. Kom på att moster och hennes karl ska få klappar med. :-) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela