pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En ny hobby?

Publicerad 2009-11-14 19:22:40 i Pyssel,

Efter jobbet åkte jag och Mårten ut till Kimstad. Jag letade lite material till mina dörrkransar och hittade faktiskt en hel del. Ett litet tips är att inte lägga fuktig mossa i pappkassar och låta dem stå några timmar.
Precis innan vi skulle gå nämnde Mårtens pappa att om jag vill ha björknäver finns det gott om det nere i deras källare. Och han hade rätt... Påse efter påse med ved. Full med näver som jag kan hitta på en massa skoj med. Ja, Mårtens pappa var ju inte till mycket hjälp utan kom ju med förslag på vad jag kunde göra! Suck. Nu måste jag åka dit en dag och skala bark från deras vedträn. När ska jag sluta samla på mig nya hobbies?!

...

När ska jag ha tid till alla hobbies?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-15 20:34:07

Tja, som syster din redan har påpekat, att sova är frivilligt.

Postat av: Susanna

Publicerad 2009-11-15 20:36:12

Det är jag som lämnar anomyma kommentarer ovan. Vet inte varför namnet försvann. Så kan det gå när man är hungrig och väntar otåligt på att middagen skall bli klar.

/Susanna

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-16 21:58:19

Haha, ja, på näst sista bilden har hon en ganska otäck blick. Rovdjuret vaknade till när hon hittade krokodilerna i hennes (anser hon) kryddlåda. (Har planterat kryddor i en blomlåda.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela