pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Det rustas för inglasning!

Publicerad 2009-05-27 19:35:20 i Odling,

Sådär, nu har jag tömt balkongen! Det tog ett litet tag... Den ser bra tom ut, Mårten tyckte med ens att den blev väldigt stor.


Lagerhyllan orkade jag inte släpa in, men liiite grejer måste man väl få lov att ha kvar när de kommer?! Tycker lite synd om de som ska utföra jobbet imorgon, prognosen säger regn... Och lagom till sommarvärmen i helgen kan jag börja bygga upp ett växthus på balkongen!



Det ser faktiskt inte så mycket ut när alla växterna packades samman. Det måste ju betyda att jag kan odla ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela