pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett till kort...

Publicerad 2009-06-28 20:41:58 i Korttillverkning,

Nu lider helgen mot sitt slut och tyvärr även Midsommarcrop på Svensk Scrapbooking. Orken var inte direkt på topp idag men jag lyckades ändå göra färdigt ett kort till. Hade velat göra ytterligare ett samt prova på några LO-skisser. Jag får väl helt enkelt spara skisserna och leka med dem under semestern!

Blommorna är gjorda enligt quillingtekniken. Fick inspirationen från min nyinköpta bok! Pilligt och stundtals tålamodsprövande men jag blev nöjd.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-29 19:57:20

Jättefint det med. Jag har tyvärr inte varit med på midsommarcropen(et?), kände inte att jag hade tid. Har pysslat med de vanliga utmaningarna i stället. (Skiss- och månadsutmaningarna.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela