pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Påfyllning av Rhodosalbumet

Publicerad 2009-07-20 16:14:19 i Scrapbooking,

Nu var det ett tag sedan jag satt ner med mitt Rhodosalbum. Det blir verkligen inte samma sak om jag inte har tidspress på mig! Men idag fick jag lite tid över innan barndomskompisen tittade förbi på en fika under resan norrut. En sida hade jag påbörjat för ett tag sedan så jag kompletterade bara med texten och fjärilarna. Den är inte överarbetad utan nästan snarare underarbetad... Får se om jag lägger till något mer på den.

Scrapbooking fjärilsdalen på Rhodos
På den här sidan lade jag desto mer tid och energi och jag är sååå nöjd! Till och med sambon uttryckte riktigt fina komplimanger. Sedan gör systers uppriktiga leende väldigt mycket också. Men vem blir inte helt överlycklig av att komma ut i 26-28 grader sol efter att ha lämnat Sverige i början av oktober och sommaren är förbi?
Glad syster på Rhodos

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpan

Publicerad 2009-07-20 20:46:49

Aha, anar jag att syster yster har använt pärlor hon köpt i Uppsala? Var hittade du det fina mönstret för det? Mkt fint, säger syster och ler spontant. =p

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-07-22 10:52:20

Nix syster, det var en färdig swirl jag hade hemma! Nu har jag fått mersmak på sådan, finns så många fina sådana att köpa. Plånboken suckar uppgivet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela