pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Kaffefilterhållare

Publicerad 2009-07-15 18:26:59 i Scrapbooking,

För några dagar sedan frågade syrran om jag inte kunde göra något kul att ha kaffefilter i. Jag får faktiskt hålla med henne om att det är ganska tråkigt att bara ha dem liggande i en hög. Så efter lite klurande och mätande och skärande var det bara att skrida till verket med utsmyckningen!

Ena sidan på kaffefilterhållaren

Sida 2 på kaffefilterhållaren

Hade ett kort kvar på Pillo från det album jag gjorde till syrran. Bilder på Pillo går alltid hem så det borde öka chansen att hon gillar min lilla kreaktion! Kortsidan är klädd i svart papper och det gröna pappret har jag gett ett litet slitet utseende längs kanterna.

Kaffe i detalj
Passande nog stämplat med Brilliance "coffee bean". Efter att jag stämplat klart och det torkat kramade jag ihop pappret och färgade sedan kanterna runt om med stämpeldynan.

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpan

Publicerad 2009-07-15 19:13:37

Misa likes! =) Pillo, pillo, pillo....

Postat av: gittan

Publicerad 2009-07-15 20:26:43

bra mkt skojigare med en sådan här skapelse än vanliga tråkiga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela