pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Dammsugare så rosa, något för syster Åsa?

Publicerad 2009-07-16 13:20:08 i Ätbart,

Kaksmulor är aldrig något jag har hemma men likväl ska det vara det i dammsugare! Så jag brukar gå och köpa kakor som jag sedan hackar sönder. Ville testa en ny färg på marsipanen. Men visst ser de INTE lila ut?!

Hembakta dammsugare så rosa så
Tidigt lärde jag mig att smeten på insidan är oerhört klibbig! Så jag klickar ut den på lite plastfolie och rullar sedan ut den. Efter en stund i kylskåpet eller frysen går det ganska lätt att få loss den fint från plasten.

Min nya favorit vid chokladbakning, hittade den på Erikshjälpen:
Bra att smälta choklad i
Supersmidig! Kan knappt vänta tills jag får tid till att göra praliner, tror den här blir jättebra att doppa praliner i.

Och dammsugarna? Älskling gav ett väldigt fint betyg på dem: "Mycket godare än de man kan köpa ute"

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-07-27 11:03:28

Håller med sambon!!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela