pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Fönstermålning

Publicerad 2009-12-03 21:47:52 i Inredning,

Idag var jag inne i en affär som säljer artistmaterial. De har utökat med scrapgrejer (eller så har de haft det innan och jag totalt har missat det). De hade jättemycket fint och...jag hade noll intresse att shoppa loss!!! Jag hoppas jag inte förbrukat mitt pysselbehov för resten av året (och 2010). Det är annars ganska skönt att ta en paus från allt som heter pyssel. För några dagar till.

2007 målade jag det här på köksfönstret. Först hade jag tänkt måla ett nytt ljus för varje advent men så blev det ju givetvis inte.

Fönstermålning

Detta är något jag vill ta tag i snart. Det blir så fint! Och tar ett litet tag att göra. I synnerhet de julklockor jag målade på vardagsrumsfönstret förra året! Märkligt nog hittar jag ingen bild tagen med digitalkameran men tursamt nog hade jag inte raderat den från mobilen!

Julklockor


Kommentarer

Postat av: sussilull

Publicerad 2009-12-04 22:01:00

Å wow vilka fina fönstermålningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela