pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Återvinning efter misslyckande

Publicerad 2009-12-18 14:23:02 i Naturmaterial,

Minns ni mitt misslyckade projekt för lite mer än en månad sedan? Jag plockade idag fram bollarna och lindade fast mossa, det blev inte så tokigt.

Mossboll

Det finns en annan mossa jag helst velat testa med men då jag fortfarande har en del mossa liggande ute på balkongen var det smidigare (än att ge sig ut och gräva fram den andra mossan under några cm snö). Bollarna väger inte så mycket så det gick faktiskt att hänga dem i balkongtaket.

Bollar av mossa i taket

Jag ska ha några bollar till här hemma, frågan är bara var... Nu har jag nämligen börjat sprida mina pysselgrejer på flera håll i lägenheten så det blir lite svårt att hitta det jag söker!
Lagerhyllan känns lite tråkig och är i behov av lite dekorationer. Så jag lade upp de sista risgrenarna på en hylla och ställde dit en tomte.

Risbädd

Tror det var mer riset än tomten som Zoofii var intresserad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela