pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Uppdatering i Rhodosalbumet

Publicerad 2009-08-30 18:02:02 i Scrapbooking,

Jag har framkallat lite fler bilder från Rhodosresan förra året, jag passade på att sno lite från syrrans kamera. Kan ju var lite trevligt med bildbevis på att jag också var med på resan!
Andra dagen åkte syster och jag på en liten utflykt till Rhodos stad.

Rhodos stad

Jag blev riktigt nöjd när jag hittade de blåa blommorna på Pysselpassion! Himla tråkigt att de nu har slagit igen här i stan...

På väg in till Rhodos gamla stad

Det blev en hel del promenerande innan vi slutligen kom fram till en av ingångarna till Rhodos gamla stad. Rakt fram, runt en krök, gå gå gå och sedan kom nog en krök till och ett massande gående igen och... Kort och gott, vi gick en massa för att komma dit vi ville!

Jag blev väldigt nöjd med hur jag satte ihop de två korten! Lite kul att använda en gemensam detalj, i det här fallet trädgrenarna.

Gata upp och ner med butiker

Jag tror att det var medan vi gick här som resans enda regn föll! Perfekt väder för stadspromenad: molnigt.

 

Glass i Rhodos stad

En glass och lite vila, sedan var det dags att försöka luska ut hur vi skulle komma tillbaka till Ixia! Jovisst, det fanns en busshållplats. Eller snarare en del på en gata där alla bussar stannade, men hur visst vi vilken vi skulle på? Till slut fick vi i alla fall bli packade likt sardiner och återigen få se den fina kuststräckan ner mot Ixia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela