pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En altrad tändsticksask

Publicerad 2009-08-09 09:08:51 i Altrat,

Jag vet att jag är ute i god tid, och det brukar jag vara vissa år. Jag tänker på julen (vilket känns jättekonstigt då solen lyser ute och ännu en varm dag utlovas). Men tycker man om att göra saker själv får man lov att vara ute i god tid! Tror det var förra julen som jag gjorde den här tändsticksasken till syrran. Ganska enkel men rolig sak! Nu har jag mest små askar här hemma, tror jag ska ta några stycken av dem och altra lite en dag!
Altrad tändsticksask

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela