pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Egendesignade disktrasor

Publicerad 2009-08-23 17:29:49 i Pyssel,

Versa Craft är en stämpeldyna som kan användas på tyg men det är inget som är lätt att hitta! Så givetvis blev det ett litet jippie inne på Panduro Outlet i Ullared när jag hittade en grön stämpeldyna där. Till väldigt tilltalande pris. Disktrasor hade jag redan köpt inne på Gekås... Idag skred jag till verket och valde ut stämplar för att testa.

Disktrasa med fiskmotiv
Smile crocodile!
Smile crocodile-disktrasa
Om man stryker motivet så fastnar det. Jag kände mig inte alls konstig när jag stod och strök disktrasor... Läste någonstans att tyg måste tvättas innan stämpelfärg används, annars skulle det inte fästa. Får se om det stämmer även på disktrasor. Jag var lite för otålig och orkade inte tvätta dem innan... Men nu vill jag ha fler färger och även textilpennor. Funderar lite på om jag kan använda schablon och dutta på färg. Något som helt klart måste testas!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-24 11:44:17

Supersnygga disktrasor...tror jag måste göra ett par jag också! Kanske blir lite mer inspirerande att använda dem då :)



Tack för titten hos mig!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela